Çünkü Ben Öldükten Sonra Kimse Beni Okuyamaz.


321 views jul 13, 2021 oğuz atay'ın dediği gibi: “beni hemen anlamalısın, çünkü ben bir kitap değilim; Beni hemen anlamalısın, çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum.

Beni Hemen Anlamalısın, Çünkü Ben Kitap Değilim, Çünkü Ben Öldükten Sonra Kimse Beni Okuyamaz, Yaşarken Anlaşılmaya Mecburum.


Beni hemen anlamalısın çünkü ben kitap değilim. Beni hemen anlamalısın, çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum, ben van gogh’ un resmi değilim, öldükten. Beni hemen anlamalısın, çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum.🌿 plants plant planets more information.

“Beni Hemen Anlamalısın, Çünkü Ben Kitap Değilim, Çünkü Ben Öldükten Sonra Kimse Beni.


Ben van gogh’un resmî değilim,. Çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum.” ― oğuz atay, tehlikeli oyunlar read. Çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz.

Beni Hemen Anlamalısın, Çünkü Ben Kitap Değilim, Çünkü Ben Öldükten Sonra Kimse Beni Okuyamaz.


Beni hemen anlamalısın, çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum. ''beni hemen anlamalısın, çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz. 🗣️“beni hemen anlamalısın, çünkü ben kitap değilim.

Yaşarken Anlaşılmaya Mecburum.” Dese De Yaşarken Kimse Onu.


Beni anlamalısın, çünkü ben kitap değilim her şey Beni hemen anlamalısın, çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra kimse beni okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum, ben van gogh’un resmi değilim, öldükten sonra. Beni hemen anlamalısın, çünkü ben kitap değilim, çünkü ben öldükten sonra beni kimse okuyamaz, yaşarken anlaşılmaya mecburum, ben van gogh'un resmi değilim, öldükten sonra.