У День Андрія Я Бажаю Тобі, Щоб Твій Особливий Ангел Завжди Оберігав Тебе.


Хай добрий ангел із небес. *** в день ангела бажаю я любові і від душі успішних перемог, натхнення, щастя світлого, здоров'я і хай тебе оберігає бог! 13 грудня православна церква вшановує пам’ять святого андрія первозваного, першого апостола.

Твій Шлях , Андрій, Хай.


Тобі андрій, я бажаю перемог, щоб ти зумів забути все погане, щоб на шляху завжди горіло зелене світло. Нехай він веде тебе за руку і допомагає в усіх починаннях та справах. Вітаю щиро із днем ангела андрія!

Найкращі Привітання З Іменинами Та Листівки.


В день ангела бажаю я любові і від душі успішних перемог, натхнення, щастя світлого, здоров'я і хай тебе оберігає бог! Привітання для андрія у день ангела у прозі, віршах та картинках. В день ангела бажаю я любові і від душі успішних перемог, натхнення, щастя світлого, здоров’я і хай.

Щоправда, Найвідоміший День Ангела Андрія Саме 13 Грудня.


Картинки привітання з іменинами андрія, андрійовича, андріїівну, андрійка — з днем ангела всіх андріїів добрі слова вітання з днем ангела для всіх чоловіків, в кого. Привітання з днем ангела андрія українською мовою я помолюсь за андрія всім ангелам в світі і попрошу волошку у стиглому житі, і попрошу здоров’я і щастя для. Дорогий андрію, в цей щасливий і радісний день я тебе від щирого серця вітаю і побажати хочу великої удачі на твоєму шляху, великого везіння і благополуччя.

Тихих Зоряних Ночей, Блакитних Чи Карих, Чи Сірих Очей, І Щастя Безмежного, Щастя Людського, В Житті Кохати Когось, Лише Одного!


Андрію, бажаю, щоб ангел вночі тобі запалив три щасливі свічі. Милий, добрий наш андрій, з днем народження вітаємо, море. В день ангела бажаємо андрію.