Kolay Notası Ve Piyano Notalarını Paylaşacağım Bu Yazıda.


Sözleri ve bestesi şebnem ferah’a ait. Söyle, canım sevgilim, hayat bize oyun oynuyor olabilir mi? Şarkı@sözleri en popüler şarki sözler.

Sil Baştan Başlamak Gerek Bazen, Hayatı Sıfırlamak Sil Baştan Sevmek.


Şebnem ferah si̇l baştan sözleri̇ gücün var mı sevgilim derin sularda inci tanesi aramaya cesaretin kaldıysa hala benle aşktan. Ayrıca şebnem ferah sil baştan şarkısı sözleri de burada yer alıyor. Sil baştan sevmek gerek bazen herşeyi unutmak sanki bugün son günmüş gibi dolu dolu yaşamak istiyorum ben her ne çıkarsa yoluma selam verip yürümek istiyorum ben sil.

Sil Baştan Başlamak Gerek Bazen Em B7 Hayatı Sıfırlamak Am Em Sil Baştan Sevmek Gerek Bazen B7 Em Herşeyi Unutmak Em B7 Am G Em Em B7 Sanki Bugun Son Günmüş Gibi Am G.


Şebnem ferah’ın çok sevilen bir şarkısı. Şebnem ferah sil baştan gücün var mı sevgilim derin sularda inci tanesi aramaya cesaretin kaldıysa hala benle aşktan konuşmaya söyle canım sevgilim hayat bize oyun oynuyor olabilir. Sil baştan sevmek gerek bazen her şeyi, unutmak [bölüm 2] sanki bugün son günmüş gibi dolu dolu yaşamak istiyorum ben her ne çıkarsa yoluma selam verip yürümek.

Hayatı Sıfırlamak Sil Baştan Sevmek Gerek Bazen Her Şeyi Unutmak Sanki Bugün Son Günmüş Gibi Dolu Dolu Yaşamak Istiyorum Ben Her Ne Çıkarsa Yoluma Selam Verip Yürümek.


Yorgun gibi bir hâlin var, duyguların karışık olabilir mi? Şebnem ferah sil baştan şarkısı 7/24 dinle ile ücretsiz olarak dinleyebilirsiniz. Sil baştan şarkı sözleri nelerdir?

''Elimden Tuttuğunda Öyle Bir Güvenmişim Ki ;


Sil baştan başlamak gerek bazen, hayatı sıfırlamak sil baştan sevmek gerek bazen, her şeyi unutmak sanki bugün son günmüş gibi dolu dolu yaşamak istiyorum ben her ne çıkarsa. Bize birşey olmaz sanmışım'' içimde bir ateş yanıyor bedenim dar gelir oldu ateşime ister körüklerle gel, ister suyla istediğin kadar. Yanında olmayı çok sevdiğim biriyle söylemiştim bu şarkıyı.o an, onunla olmak imkansızdı benim için.